mandag 23. november 2009
Digital tekst
Vegen blir til medan ein går. Ja, det vil eg hevde i samband med dette studiet. No har me repetert og ikkje minst lært betydinga av skjermtekst, digitale tekstar og samansette tekstar. Spennande og interessant. 1.august i år vart det fastsett ein forskrift til opplæringslova. Den slår blant anna fast tydlegare krav til undervegsvurdering i tillegg til sluttvurderinga. Dessutan er det tydelege krav til eleven si medverknad i vurderingsarbeidet. Skal skulen kunne i møtekome dette kravet, trur eg at det me har lært i haust om digitale mapper med respons (gjerne prosessorientert skriving) og portefølje er ein god start på vegen. Opne mapper kor ein kan respondere og lære av kvarandre sine tekstar er spennande. No kan det heilt sikkert diskuterast opp og i mente med personvern til den enkelte eleven. Dette er ein uansett ein ny og kontroversiell måte å lære på min skule. Eg ser fleire og fleire ”mappeguruar” påpeikar det viktige/læringsseffekten med å ha mappene tilgjengeleg for andre. Med digitale hjelpemidlar er absolutt mogelegheitene tilstades.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar