fredag 26. mars 2010

Bridge Constructions

Eg er i utgangspunktet skeptisk til dataspel i undervisninga. Samstundes veit eg at mykje læring skjer gjennom leik og spel. Likevel skal dataspelet vere bra om eg skal integrere det i undervisninga.

Forsking Viser nr 7 peikar på skal ein lykkast med dataspel i undervisninga må:
1) lærarane sette seg godt inn dei spela som blir brukt
2) Spela blir tilpassa elevane
3) Spela må brukast til uttalte læringsformål
4) Det må vere gode læringsrammer
5) Spela fungerer som læringsaktivitet i seg sjølv, og ikkje som belønning i forhold til tradisjonelle læringsopplegg.

Bridge Constructions er eit glimrande spel som går rett inn i denne kategorien.
I læreplanen under Naturfag står det under kompetansemål 4.klasse:
”-Eleven skal kunne planlegge , bygge og teste enkle modeller av byggkonstruksjoner…
-Eleven skal kunne beskrive konstruksjoner og samtale om hvorfor noen er meir stabile og tåler større belastning enn andre.” (Kufs 2006, s.86)

Dessutan skal jo ”Teknologi og design” inn i faga. Spelet er eit flott supplement til den tradisjonelle undervisninga. Mi bru kom på 6642 godt innanfor rammene (15 000) og null broken links. Var inne og såg på Ellen sin blogg og fann ut at eg måtte slå den rekorden (6911). Konkurransemannen i meg vakna (slik som hjå elevane). Eg fann ut om eg tok den første og siste trekanten litt mindre vart prisen mindre:


Det eksisterer sikkert fleire relevante spel på nettet. Utfordringa blir å finne dei, teste dei og ta dei i bruk. Dette må ein sjølvsagt gjere ved å bruke spelet for å nå eit mål og ikkje ta i bruk spelet for dataen si skuld.


'
Kjelder:
ITU (2006) Dataspill i skolen Forsking viser Nr.7 Forsknings- og kompetansenettverk for IT i utdanning [Internett] Tilgjengelig fra ITU: http://www.itu.no/filearchive/FV7.pdf

Kunnskapsdepartementet.(2006) Læreplanverket for Kunnskapsløftet - midlertidig
utgave juni 2006. Oslo:Utdanningsdirektoratet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar